صنعت و خدمات

 
 
مهمترين ميلگردهاي غرب ايران
| نظرات (0)

كارخانه هاي توليدي زيادي در كشور وجود دارند كه محصولات ميلگرد آنها از كيفيت بسيار خوبي برخوردار بوده و توانايي رقابت با قيمت ميلگرد اصفهان را دارند. بنابراين مي توانيد بدون نگراني از اين توليدكنندگان ميلگرد خريد كنيد. البته بهتر است هنگام خريد مستقيم ميلگرد از كارخانه، از كارخانه هاي اطراف خريد كنيد. زيرا شركت هاي بازرگاني اغلب ميلگردهاي كليه كارخانه هاي معتبر را تهيه و به فروش مي رسانند و به عنوان واسطه براي تسهيل در تحويل كالا به مشتريان عمل مي كنند. در ادامه به معرفي بهترين كارخانه هاي ميلگرد در شرق و غرب ايران مي پردازيم.
بهترين ميلگردهاي غرب ايران
رقابت براي معرفي بهترين ميلگردها در غرب كشور بسيار بيشتر از مناطق شرقي است. استان آذربايجان شرقي به‌عنوان يكي از قطب‌هاي توليد ميلگرد در ايران شناخته مي‌شود كه تعداد زيادي كارخانه توليد ميلگرد را در خود جاي داده و هر كدام از آنها از كيفيتي مثال زدني برخوردار هستند. محصولات ميلگرد كارخانه هاي واقع در غرب اين قابليت را دارند كه نياز خريداران جنوب غرب و حتي ميانه كشور را برطرف كنند.

مهمترين ميلگردهاي غرب ايران عبارتند از:

ميلگرد ميانه
قيمت ميلگرد ظفر بناب
ميلگرد شاهين بناب
قيمت ميلگرد راد همدان
ميلگرد تيكمه داش
ميلگرد درپاد تبريز

خريد ميلگرد از كارخانه هاي شرق بهتر است يا غرب؟
تجربه يك خريد موفق و مطمئن باعث مي شود كارفرمايان و خريداران به دليل اعتمادي كه به آن برند و محصولات آن دارند، تنها از همان كارخانه ميلگرد خريداري كنند. حتي اگر محل كارخانه از محل پروژه دور باشد. اما براي خريد سودآور و اقتصادي بايد تمامي جوانب را در نظر گرفت كه يكي از آنها فاصله و موقعيت كارخانه از محل تحويل ميلگردها مي باشد.

ميلگردهاي توليد شده در مركز ايران مانند ميلگردهاي اصفهان، كاشان و زاگرس به دليل در دسترس بودن در تمام مناطق ايران از تقاضاي بيشتري برخوردار هستند اما همچنان منطقي ترين گزينه براي خريداراني كه پروژه هايشان در شرق يا غرب ايران واقع شده است اين است كه خريد ميلگرد از كارخانه هاي همان منطقه. البته به شرط رعايت الزامات طراحي پروژه از نظر اندازه، ابعاد، وزن و خواص مكانيكي.
معمولا ميلگردهاي غرب ايران قيمت بالاتري دارند. ميلگردهاي شرق ايران نسبت به كارخانه هاي غربي وزن بيشتري دارند.
در هنگام خريد ميلگرد، مهمترين فاكتورهايي كه بايد در نظر گرفت كيفيت و مشخصات ساختاري و ابعادي است. وزن ميلگرد هم از نظر كيفيت و هم از نظر قيمت هميشه يك عامل تعيين كننده است. استانداردهاي توليد هر كارخانه نيز ممكن است با كارخانه هاي ديگر متفاوت باشد، اما همه آنها از استانداردهاي ملي يا بين المللي فعلي پيروي مي كنند و فقط مي توانند در جزئيات خاصي با يكديگر متفاوت باشند. اما يكي از نكات اصلي در خريد مستقيم ميلگرد از كارخانه، توجه به فاصله كارخانه تا محل تحويل است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
زمان : ۰۹:۴۸:۳۸
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی