صنعت و خدمات

 
 
مهمترين ميلگردهاي شرق ايران
| نظرات (0)

امروزه رقابت در بازار آهن و فولاد به ويژه بازار ميلگرد افزايش چشمگيري يافته است، از اين رو توليدكنندگان ميلگرد محصولات خود را بر اساس بهترين استانداردها توليد و روانه بازار مي كنند و فضاي رقابت بسيار نزديكي را ايجاد كرده اند. در اين ميان برخي از محصولات كارخانه ها به دليل كيفيت، وزن و ابعاد استاندارد قيمت مناسبي دارند و خريداران اغلب مايل به خريد از اين توليدكنندگان هستند. اما نكته مهم ديگر در هنگام خريد ميلگرد توجه به فاصله و محل كارخانه است. بنابراين اولويت تامين از كارخانه اي است كه علاوه بر داشتن استانداردهاي لازم، نزديك به محل پروژه باشد. مقايسه ميلگردهاي شرق و غرب ايران براي انتخاب بهترين كارخانه براي خريد ميلگرد با توجه به نياز و شهر محل پروژه بسيار مهم است.
شكي نيست كه ميلگردهاي ذوب آهن اصفهان بهترين ميلگردهاي موجود در بازار ايران هستند. اما از آنجايي كه اين كارخانه در مركز كشور قرار دارد، ممكن است براي كساني كه نياز به تحويل محصولات خريداري شده در كمترين زمان ممكن دارند مناسب نباشد. به همين دليل، ممكن است براي خريداران شرق كشور، از شمال شرق تا جنوب شرق، خريد از كارخانه هاي واقع در آن مكان ها منطقي تر باشد و براي خريداران غرب ايران، ميلگرد را از كارخانه ها خريداري كنند. كه از شمال غربي تا جنوب غربي ايران قرار دارند.
بهترين ميلگردهاي شرق ايران
از مجتمع فولاد خراسان در خراسان رضوي تا كارخانه فولاد سيرجان جهان كرمان در اين دسته قرار مي گيرد. به طور كلي تعداد كارخانجات ميلگرد در شرق ايران نسبت به غرب كمتر است اما همين تعداد نيز محصولات بسيار باكيفيت و با قيمت مناسب عرضه مي كنند.

مهمترين ميلگردهاي شرق ايران عبارتند از:

قيمت ميلگرد شاهرود
ميلگرد نيشابور يا ميلگرد خراسان
ميلگرد سرمد ابركوه يزد
ميلگرد جهان فولاد سيرجان
قيمت ميلگرد بافق يزد
ميلگرد يزد احراميان


مقايسه خواص و كيفيت ميلگردهاي شرق و غرب ايران
در هنگام خريد ميلگرد مهمترين فاكتورهايي كه بايد در نظر گرفته شود كيفيت و مشخصات ساختاري و ابعادي است. وزن ميلگرد هم از نظر كيفيت و هم از نظر قيمت هميشه يك عامل تعيين كننده است. استانداردهاي توليد هر كارخانه نيز ممكن است با كارخانه هاي ديگر متفاوت باشد، اما همه آنها از استانداردهاي ملي يا بين المللي فعلي پيروي مي كنند و فقط مي توانند در جزئيات خاصي با يكديگر متفاوت باشند. اما يكي از نكات اصلي در خريد مستقيم ميلگرد از كارخانه، توجه به فاصله كارخانه تا محل تحويل است.

البته اين مورد با خريد از شركت هاي بازرگاني قابل حل است. به اين ترتيب كارشناسان فروش شركت هاي بازرگاني ميلگردها را به قيمت كارخانه براي شما تهيه و در اختيار شما قرار مي دهند. علاوه بر اين، با خريد از اين شركت ها مي توانيد در هزينه هاي حمل و نقل و زمان تحويل صرفه جويي كنيد. زيرا كارشناسان تجارت كوتاه ترين، مطمئن ترين و مقرون به صرفه ترين وسيله حمل و نقل را به شما پيشنهاد مي كنند.
مقايسه ميلگردهاي شرق و غرب ايران حاكي از آن است كه اكثر اين كارخانه ها محصولات استاندارد با مشخصات فني، اندازه و ابعاد مناسب توليد مي كنند. نكته قابل توجه تفاوت وزن آنها با جدول ذكر شده است كه باعث اختلاف قيمت براي آنها مي شود. ميلگردهايي كه از نظر وزني نزديك به فولاد هستند به دليل كيفيت بالاتر قيمت بالاتري دارند. اما يكي از مهمترين فاكتورها در هنگام خريد ميلگرد توجه به فاصله كارخانه تا محل پروژه است و هر چه اين فاصله كمتر باشد مي توانيد در هزينه هاي خريد صرفه جويي كنيد. البته نبايد نزديكي را بر خريد محصولات باكيفيت ترجيح دهيم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
زمان : ۰۹:۴۱:۲۰
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی