صنعت و خدمات

 
 
ويژگي مجيك موس
| نظرات (0)

اگر با محصولات اپل كار كرده باشيد، مي دانيد كه يكي از بزرگترين مزيت هاي اين محصولات كيفيت بالاي آنها، سازگاري با ساير محصولات اپل و سيستم عامل iOS است. يكي از اين سخت افزارهاي بسيار قدرتمند و جذاب Apple Mouse يا Apple's Magic Mouse 2 است كه داراي ويژگي هاي بسياري است.

ارزيابي موس هاي ديگر
در ماوس هاي ارزان قيمت و برندهاي مختلف مدل شارژي آن در بازار موجود نيست و فقط بايد از باتري استفاده كرد كه البته مصرف باتري زيادي دارد و براي محيط زيست خوب نيست.
قابليت شارژ چندباره مجيك موس يكي از مواردي است كه اين محصول را از ساير موس ها و حتي نسخه قبلي آن متمايز مي كند. البته اپل ماوس ويژگي هاي ديگري نيز دارد كه همگي در محصولات اپل به خوبي كار مي كنند.

ظاهر محصول
در قسمت پايين موس مك بوك اپل يا مجيك موس 2 پورت لايتنينگ وجود دارد كه براي شارژ اين محصول استفاده مي شود و در قسمت بالايي كليدي تعبيه شده كه براي روشن و خاموش كردن موس اپل استفاده مي شود.
Magic Mouse 2 در دو رنگ سفيد و مشكي عرضه مي شود كه به غير از رنگ تفاوت ديگري بين اين دو وجود ندارد. سطح اين ماوس بسيار شفاف و براق است كه لمس آن را براي كاربران آسان مي كند.
داخل جعبه موس اپل يك كابل USB به لايتنينگ براي شارژ دستگاه تعبيه شده است.
بايد در نظر داشت كه وقتي ماوس جادويي اپل در حال شارژ است نمي‌توانيم از آن استفاده كنيم، اما وقتي 1 ساعت كاملاً شارژ شود، يك روز كامل شارژ را نگه مي‌دارد.

كل صفحه ماوس اپل قابليت اسكرول را دارد و اگر با انگشت اشاره روي سمت چپ اين ماوس كليك كنيد، كليك چپ محسوب مي شود و اگر با انگشت روي سمت راست اين ماوس كليك كنيد، كليك راست در نظر گرفته مي شود. اين يك فناوري جالب و متفاوت در طراحي ماوس است كه تنها از اپل مي توان انتظار داشت.

براي اطلاع از قيمت و خريد موس سرفيس به فروشگاه پارسان مي مراجعه كنيد

با ماوس اپل چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟
كل صفحه نمايش موس اپل يك تاچ پد است و مي توانيد كارهاي مختلفي را با آن انجام دهيد.
هنگامي كه ماوس اپل را به مك بوك متصل مي كنيد، مي توانيد تنظيمات مورد نظر و ميزان شارژ باتري را در قسمت تنظيمات مشاهده كنيد.
در پنجره تنظيمات مك بوك مي توانيد "Tracking Speed" را تنظيم كنيد كه در واقع سرعت حركت ماوس را در صورت تمايل تغيير مي دهد.
علاوه بر اين، هنگامي كه با يك انگشت روي Magic Mouse 2 به بالا يا پايين حركت مي كنيد، صفحه نمايش اسكرول مي شود.
امكان بعدي امكان كليك راست است كه مي توانيد آن را فعال كنيد و در صورت كليك راست كليك راست محسوب مي شود. به اين امكان "كليك ثانويه" نيز گفته مي شود.
"زوم هوشمند" يكي ديگر از ويژگي هاي عالي اين محصول فوق العاده است: وقتي با انگشت دوبار كليك مي كنيم، "زوم" مي شود و قسمت مورد نياز كاربر بزرگتر مي شود.
مي توانيد با لمس موس اپل به سمت راست و چپ به جلو و عقب برويد و صفحات را قبل و بعد حركت دهيد. البته اين مورد در Safari "Browser" به خوبي كار مي كند.
اگر با دو انگشت آن را بكشيد، مي‌توانيد بين برنامه‌هاي مختلف جابه‌جا شويد، درست مانند كاري كه «Toch Pad» انجام مي‌دهد. در واقع مي توان گفت كه اين ماوس جادويي از اين جهت جادويي و جادويي است كه هم ماوس است و هم تاچ پد.

براي اطلاع بيشتر از كيبورد اپل روي لينك كليك كنيد

https://parsanme.com/store/apple-keyboard

 


ويژگي بعدي آن دو ضربه زدن با دو انگشت است كه شما را به "كنترل ماموريت" آي مك و مك بوك مي برد. در واقع كاربر هم موس و هم تاچ پد لپ تاپ را با دست راست خود دارد و نيازي به استفاده همزمان از اين دو نيست.
با وجود اين ويژگي‌ها در بسياري از برنامه‌ها مانند ويرايش فيلم در نرم‌افزار «Pro» «Premiere»، در بخش «Timeline» مي‌توانيد به راحتي با لمس ماوس جادويي حركت كرده و اسكرول كنيد.
هنگامي كه ماوس اپل را خيلي سريع و سريع به سمت راست و چپ تكان دهيد، نشانگر ماوس بسيار بزرگ به نظر مي رسد.
هيجان انگيزترين ويژگي اين دو محصول جذاب، ماوس جادويي اپل و حتي صفحه كليد جادويي اپل مي تواند به گوشي هاي آيفون متصل شود، اين ويژگي به افرادي كه در شبكه هاي اجتماعي مشغول هستند و ساعات زيادي را صرف انجام كارهاي خود در برنامه هاي مختلف مي كنند كمك مي كند. تماس بگيريد و يا يك متن را روي تلفن تايپ كنند، در اين صورت آنها مي توانند كار خود را راحت تر انجام دهند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
زمان : ۰۵:۰۶:۳۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی