صنعت و خدمات

 
 
ويژگي ها و مشخصات فني موس اپل
| نظرات (0)

با توجه به استقبال بازار جهاني از موس اپل يا ماوس جادويي اپل كه در سال 2009 عرضه شد و همه را شگفت زده كرد، اين بار در اكتبر 2015 اين مجموعه كوپرتينويي شروع به توليد نسخه ديگري از اين ماوس كرد. تحت عنوان مجيك موس 2 كه به بهترين شكل كيفيت اين محصول را نشان مي دهد.

در متن زير سعي خواهيم كرد به ويژگي ها و مشخصات فني موس اپل 2021 و تفاوت هايي كه طي سال ها در آن ايجاد شده است بپردازيم.
تفاوت اين دو ماوس تنها به تغيير نام و رنگ محدود نمي شود و بزرگترين تغييرات شامل اضافه شدن باتري قابل شارژ، بهبود عملكرد چند لمسي، وزن سبك تر و طراحي هنرمندانه تر در Magic Mouse 2 نسخه 2021 است. و بنابراين كافي است. اين امر باعث مي شود كه ماوس جادويي اپل 2 نسخه 2021 را در بالاي بهترين ماوس هاي موجود قرار دهيم.

موس سرفيس

از سال 2012، مايكروسافت ويژگي هاي منحصر به فردي را براي كاربران فناوري كه دائماً نياز به حركت دارند، ارائه كرده است. و در سالهاي بعد با تكميل سبد محصولات لوازم جانبي سازگار با ويندوز به تقويت اين بخش ادامه داد. موس سرفيس موبايل كه يكي از اين محصولات است، با طراحي پيشرفته و ابعاد جمع و جور مانند "Ark Surface Mouse" براي حمل آسان طراحي و ارائه شده است. Surface Mobile Mouse در 3 رنگ انحصاري سطحي عرضه مي شود: آجري، خاكستري و آبي كبالتي.

در آپديت جديد ماوس اپل، نسخه اي از Magic Mouse 2 كه در سال 2021 منتشر شد (يعني Magic Mouse 3 سفيد و مشكي) توسط اپل، در تمام مشخصات به جز نوع پورت اتصال كابل شارژ به آداپتور (USB_C به جاي USB_A). و رنگ محصول (سفيد به جاي نقره اي و مشكي به جاي خاكستري فضايي) همانند محصولات سال هاي قبل مي باشد.

موس نسل جديد شركت اپل از نظر ظاهري در عين حال بسيار ساده به نظر مي رسد اما سطح بالايي آن داراي لايه اي يكنواخت از پلاستيك براق و شفاف است و به قدري ظريف و زيبا است كه هر بار مي توان از آن استفاده كرد. زمان. احساس بسيار خوبي خواهيد داشت.
علاوه بر اين، سطح بالاي موس جادويي اپل 2 نسخه 2021، اگرچه داراي ارگونومي عالي و استفاده از آن بسيار راحت است، اما مانند نسل قبلي خود داراي قابليت چند لمسي نيز مي باشد و حركت انگشتان را در جهت واقعي و درك مي كند. دستور آنها را هوشمندانه دنبال مي كند. و نتيجه را در صفحاتي كه در رايانه خود باز مي كنيد مشاهده خواهيد كرد.
لوگوي اپل نيز در وسط و پايين ماوس چاپ شده است. دليل قرار نگرفتن اين لوگو در مركز سطح آن اين است كه به دليل متقارن بودن ماوس جادويي ۲ اپل، مخاطب مي تواند محل قرارگيري دست روي ماوس را به خاطر بياورد.

ابعاد آن 2.16 x 5.71 x 11.35 سانتي متر و وزن آن نسبت به نسل قبلي سبك تر و تقريباً 99 گرم است. جنس بدنه روي سطح زيرين اين ماوس آلومينيومي مات است و در قسمت پاييني ماوس در يك سمت سنسور ليزري با دقت 1200 DPI و دكمه پاور در كنار آن قرار گرفته است. يك پورت لايتنينگ براي شارژ وجود دارد.

البته مشكل وجود اين پورت در آنجا عدم استفاده از آن در هنگام شارژ شدن ماوس است. در دو طرف سطح زيرين ماوس وجود دو نوار پلاستيكي بلند با سطح بسيار كوچك را مي بينيم كه به موازات (مانند ريل) در تمام طول ماوس براي تسهيل كار ماوس قرار گرفته اند. . ثابت ماندن بر روي سطوح و از طرفي حركت ماوس در ساخت كاربر بسيار روان، آسان و دلپذير است.
در پكيج مجيك موس اپل نسخه 2021، برخلاف مدل 2019، كابل لايتنينگ به USB براي شارژ آن تعبيه شده است (كابل ارائه شده به همراه ماوس مجيك 2019 از نوع Lightning to USB A بود).
وجود باتري قابل شارژ داخلي (غيرقابل تعويض) در ماوس جادويي اپل 3 يكي از تفاوت هاي آن با نسل اول مجيك ماوس است كه باعث مي شود كاربر نيازي به تعويض مكرر باتري نداشته باشد. به همين دليل از پوشش باتري و فضاي مربوط به آن خبري نيست.
علاوه بر اين، با تجهيز اين ماوس به فناوري شارژ سريع، سرعت شارژ اين باتري به قدري بالاست كه به گفته شركت اپل، با چند دقيقه اتصال به شارژر مي توانيد به مدت تقريبي 10 ساعت از Apple Magic Mouse 3 استفاده كنيد. و اين سرعت بارگذاري نگران كننده است. اين با محل درگاه شارژ به پايان مي رسد. به طور كلي كارايي باتري Magic Mouse 3 به قدري خوب است كه با شارژ كامل اين ماوس مي توانيد بيش از يك ماه از آن استفاده كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
زمان : ۰۶:۲۴:۲۹
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی