صنعت و خدمات

 
 
بررسي كيبورد اپل
| نظرات (0)

صفحه كليد يكي از راه حل هاي معمول براي نوشتن متن با دستگاه هايي است كه استفاده از صفحه كليد مجازي براي ورودي طولاني دشوار است. در طول اين سال ها كيبورد نقش مهم تري نسبت به نوشتن داشته است و يكي از لوازم ضروري براي مديريت بيشتر است. با توجه به اين مشكل، اپل كيبورد مخصوصي را براي محصولات خود عرضه كرده است تا تجربه كاربري بهتري را براي محصولات خود ارائه دهد.

مجيك كيبورد اپل 2 داراي ابعاد 418.8 x 114.8 x 10.09 ميلي متر و وزن 390 گرم است. براي طراحي اين مدل كيبورد عددي بسيار حائز اهميت است و طبق گزارش اپل نسبت به كيبورد مجيك بدون صفحه عددي گزينه مناسب تري براي امور مالي و حسابداري مي باشد.

اين صفحه كليد خارق العاده از دكمه Touch ID نيز استفاده مي كند. علاوه بر اين، اين كيبورد بي سيم بوده و از طريق بلوتوث به دستگاه مقصد متصل مي شود. صفحه كليد جادويي باتري با Apple Numpad از باتري ليتيوم يوني استفاده مي كند و از maغير مجاز مي باشد بالاي 10.12.14 و iOS بالاي 10.3 پشتيباني مي كند.

صفحه كليد جادويي نسل دوم اپل را مي توان از طريق بلوتوث، پورت لايتنينگ و بي سيم متصل كرد. سازگاري براي اتصال و ايفاي نقش اين كيبورد با تمامي دستگاه ها امكان پذير است اما بيشترين سازگاري اين كيبورد مخصوص محصولات اپل است.

كيبورد اپل نسل دوم اپل را مي توان از طريق بلوتوث، پورت لايتنينگ و بي سيم به صفحه شماره متصل كرد. سازگاري براي اتصال و ايفاي نقش اين كيبورد با تمامي دستگاه ها امكان پذير است اما بيشترين سازگاري اين كيبورد مخصوص محصولات اپل است.

كيبورد سرفيس
بدون سرفيس كيبورد، سرفيس شما در واقع تبلت خواهد بود، كار با آن كمي سخت مي شود و نمي توانيد از آن در جايي استفاده كنيد، اما با خريد سرفيس كيبورد براي سرفيس خود علاوه بر افزايش سرعت عملكرد در وظايف و تايپ، ظاهر و احساس بهتري خواهد داشت. اين كار باعث جذابيت و زيبايي بيشتر سرفيس شما مي شود كه با ساير تبلت هاي سرفيس مايكروسافت متفاوت خواهد بود.

اولين نوع كيبورد سرفيس پرو 3 است كه با سرفيس پرو 3 و قلم سرفيس پرو 3 عرضه شد و نسل بعدي آن 2 سال بعد با سرفيس پرو 4 وارد بازار شد كه تفاوت اين دو مدل از كيبورد سرفيس در آنها بود. تاچ پدها براي صفحه‌كليد سرفيس پرو 3، اين صفحه‌كليد طولاني بود و مساحت بيشتري را پوشش مي‌داد، اما در صفحه‌كليد سرفيس پرو 4، تاچ‌پد كوتاه‌تر شد و حساسيت آن افزايش يافت و عملكرد دو كليك بسيار بهتر از صفحه‌كليد قبلي بود.

اما همزمان با Pro 2017 كيبورد ديگري با همين نام Surface Keyboard 2017 عرضه شد كه تفاوت آن با كيبورد قبلي در دكمه اي است كه در بالا و كنار دكمه prtscn اضافه شده و پد تاچ آن بوده است. از پلاستيك به شيشه ارتقا يافته است.

براي خريد مجيك موس اپل روي لينك كليك كنيد

https://parsanme.com/store/apple-mouse

 

صفحه كليد Surface Jedi Surface كه به طور خاص براي Surface Pro 8 و Surface X طراحي شده است، كاملاً متفاوت از صفحه كليدهاي قبلي است و از نظر ظاهري و سخت افزاري به طور قابل توجهي بهبود يافته است. و محل مخصوصي براي قرار دادن قلم اسليم سرفيس بر روي آن براي جلوگيري از گم شدن قلم و استفاده از آن به عنوان شارژر خودكار در نظر گرفته شده است.

كيبورد سرفيس پرو 3 و 4 و 2017 براي سرفيس پرو 3-4-5-6-7 مناسب است و هر كدام از اين كيبوردها به دليل يكسان بودن پين ها و قفل شدن روي هم روي اين سطوح قابل نصب هستند.

اما صفحه كليد جديد سرفيس فقط براي سرفيس پرو 8 و سرفيس است. صفحه كليد حرفه اي 3 4 5 6 7.

قيمت كيبورد سرفيس پرو 3 كمتر است و هر چه بالا مي رويد قيمت كيبورد سرفيس پرو افزايش مي يابد و در نهايت قيمت كيبورد سرفيس پرو 8 كه نسل جديد است بالاتر و بيشتر مي شود عزيز.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
زمان : ۰۶:۳۹:۵۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی