صنعت و خدمات

 
 
نكاتي در خصوص ميلگرد فايكو
| نظرات (0)

ميلگرد يكي از اصلي ترين محصولات توليد شده توسط شركت ايراني استيل البرز مي باشد. اين شركت در سال 1392 با نام تجاري فايكو تاسيس شد و در زمينه توليد انواع مقاطع فولادي از جمله ميلگرد و تيرآهن در ابعاد و مشخصات مختلف فعاليت دارد. ممكن است هنگام خريد متوجه تفاوت قيمت ميلگرد كارخانه هاي مختلف شده باشيد كه تصميم گيري در مورد انتخاب برند را براي شما دشوار كرده است.

تفاوت قيمت اين محصول در كارخانه هاي مختلف به طور مستقيم به كيفيت توليد كارخانه خاص بستگي دارد. به عنوان مثال به دليل انطباق وزن ميلگردهاي كارخانه ذوب آهن اصفهان با ميز اشتال و همچنين كيفيت بالاي آن، قيمت ميلگرد ذوب آهن اين كارخانه بالاتر از قاب ميلگردهاي كارخانه هاي ديگر مي باشد.

بنابراين لازم است قبل از خريد از كيفيت كارخانه هاي مختلف مطلع شده و با توجه به نياز پروژه خود بهترين محصول را انتخاب كنيد. ميلگرد فايكو در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين ميلگردهاي موجود در بازار است كه طرفداران زيادي در بين خريداران دارد. در ادامه پس از معرفي اين مجموعه به قيمت ميلگرد فايكو و كيفيت آن خواهيم پرداخت.

بررسي كيفيت ميلگرد فايكو
اين شركت برند فايكو با توليد سالانه بيش از 1.5 ميليون تن پروفيل فولاد ساختماني و صنعتي از جمله ميلگرد در حال حاضر در رده بزرگترين توليدكنندگان ميلگرد كشور و منطقه قرار دارد. توجه داشته باشيد كه مجموعه فايكو در استان مازندران و در 15 كيلومتري جاده مشهد واقع شده است.

از جمله محصولات اين شركت مي توان به موارد زير اشاره كرد:
ميلگرد صنعتي و ساختماني با قطر 8 تا 32 ميليمتر
انواع تيرهاي سري IPE و IPN
ناوداني سري UPE و UPN
زواياي بال مساوي و نابرابر ارتفاع مقطع 80-320 ميلي متر

همانطور كه مي دانيد كارخانه هاي توليد پروفيل فولادي از جمله ميلگرد روز به روز در حال افزايش هستند و به همين دليل رقابت در اين زمينه افزايش چشمگيري پيدا كرده است. بر اين اساس و با توجه به تنوع محصولات ذكر شده، خريداران اين محصول در هنگام خريد با سوالات زيادي مواجه مي شوند. از اين رو شركت ها به منظور حفظ اصالت محصولات توليدي از گواهينامه هاي كنترل كيفيت براي تضمين محصولات خود استفاده مي كنند.

شركت فايكو در حال حاضر طيف وسيعي از پروفيل هاي فولادي سازه اي و صنعتي را نيز توليد مي كند و به منظور اطمينان از كيفيت مطلوب و مطلوب خريداران، كليه واحدهاي توليدي مجهز به تجهيزات مربوطه جهت كنترل و اطمينان از كيفيت ميلگرد و غيره مي باشند. . برخي از محصولات .

همچنين مشخصات ميلگرد فايكو پس از توليد توسط واحد كنترل كيفيت به دقت بررسي شده و مطابق با استانداردهاي ملي و بين المللي قابل ارائه مي باشد. برخي از مشخصات ميلگرد كه در واحد كنترل كيفي اين شركت بررسي مي شود شامل آناليز شيميايي، خواص مكانيكي و متالورژي محصول مي باشد.

گواهينامه ها و استانداردهاي نوار توليد فايكو
اين شركت داراي استانداردهاي ملي و بين المللي براي توليد ميلگرد مي باشد كه كيفيت بالاي ميلگرد فايكو را در ميان ديگر ميلگردهاي توليدي كارخانه ها بيان مي كند. از استانداردهاي توليد پروفيل فولادي اين شركت مي توان به موارد زير اشاره كرد:

استاندارد ملي INSO3132
استاندارد بين المللي JISG3112، DIN488، A615M و ASTM A615
استانداردهاي بين المللي DIN EN 10056-2، DIN1025، 1026، DIN EN 12014، DIN 1028، DIN1029 و DIN 10024
به طور كلي گواهي هاي توليد ميلگرد شامل موارد زير مي باشد. لازم به ذكر است كه تمامي گواهينامه هاي ميلگرد يكسان نيستند.

گواهي ميلگرد شامل موارد زير مي باشد.
معرفي محصول: شماره گواهي، نام و طول محصول، استاندارد محصول، شماره بسته و نوع شمش
ويژگي هاي مكانيكي
خواص شيميايي
خواص فيزيكي ميلگرد كه در هنگام خريد بايد به آن توجه كنيد به شرح زير است:
استحكام تسليم: نقطه اي كه در آن فلز در مقابل نيروي وارده تسليم مي شود.
استحكام كششي نهايي: نقطه اي كه در آن نيروي اعمال شده به حداكثر مقدار خود مي رسد.
ازدياد طول: نوعي تغيير شكل است و تغيير شكل نمونه تحت تنش صورت نمي گيرد.
لازم به ذكر است كه در برخي از گواهينامه هاي موجود فرآيند توليد و نوع تاشو نيز مشخص شده است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
زمان : ۰۳:۱۰:۱۸
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی