صنعت و خدمات

 
 
لوازم لپ تاپ اپل
| نظرات (0)

لوازم جانبي مك بوك و آي مك بخش قابل توجهي از بازار لوازم جانبي لپ تاپ را تشكيل مي دهند. چرا كه مك هاي اپل مانند ديگر محصولات اين شركت مانند آيفون، آيپد، اپل واچ، ايرپاد و ... در بين كاربران بسيار محبوب هستند. شركت اپل نيز از طراحي خاص و منحصر به فرد خود در ساخت لپ تاپ هاي اين برند استفاده مي كند. پس براي حفظ زيبايي اين محصولات استفاده از لوازمي مانند كاور و كيف بسيار مهم است.

علاوه بر موارد ذكر شده، لپ تاپ ها و كامپيوترها به دليل ابعاد بزرگتر در مقايسه با ساير محصولات عموماً مستعد افتادن و افتادن هستند. با توجه به برند گران قيمت اپل، اين سري از محصولات نياز به مراقبت بيشتري دارند و براي حفظ سلامتي آنها بايد بيشتر از سايرين كوشا باشيد. هر بار كه زمين بخوريد و به بدنه مك بوك ضربه بزنيد، مي تواند ميليون ها دلار ارزش داشته باشد. با خريد لوازم جانبي اصلي مك بوك و آي مك با هزينه بسيار كمتر، مي توانيد از آسيب ديدن لپ تاپ و ضرر ميليوني جلوگيري كنيد. به اين ترتيب خريد لوازم جانبي را مي توان مهم ترين قسمت خريد دانست.

كيبورد اپل
صفحه كليد اپل مجيك كيبورد يك صفحه كليد بلوتوث با طراحي بسيار زيبا و مينيمال است كه به خوبي با ساير محصولات اپل سازگار است. اگر كاربر مك بوك هستيد، اتصال اين صفحه كليد به سيستم عامل Maغير مجاز مي باشد شما بسيار آسان است. علاوه بر كيفيت صفحه كليد جادويي اپل، مي تواند ماه ها شارژ نگه دارد. بنابراين اگر به دنبال يك صفحه كليد مناسب براي مك بوك يا ساير محصولات اپل خود هستيد، كيبورد اپل بهترين انتخاب براي شماست.

قاب، كيف و قاب براي مك بوك و آي مك
كاورها با توجه به ابعاد مك بوك ها در برندها و مدل هاي مختلفي عرضه مي شوند. اين محصولات براي محافظت از بدن و در برخي محصولات از صفحه نمايش استفاده مي شود. استفاده از قاب علاوه بر تاثير بر ظاهر مك بوك و آي مك، از خط و خش و ضربه نيز جلوگيري مي كند. خريد قاب و كاور مك بوك و آي مك با كيفيت خوب و با زيبايي و راحتي لازم همواره يكي از دغدغه هاي اصلي كاربران لپ تاپ اپل بوده است.

 

صفحه كليد جادويي نسل دوم اپل را مي توان از طريق بلوتوث، پورت لايتنينگ و بي سيم متصل كرد. سازگاري براي اتصال و ايفاي نقش اين كيبورد با تمامي دستگاه ها امكان پذير است اما بيشترين سازگاري اين كيبورد مخصوص محصولات اپل است.

كيبورد اپل نسل دوم اپل را مي توان از طريق بلوتوث، پورت لايتنينگ و بي سيم به صفحه شماره متصل كرد. سازگاري براي اتصال و ايفاي نقش اين كيبورد با تمامي دستگاه ها امكان پذير است اما بيشترين سازگاري اين كيبورد مخصوص محصولات اپل است.

 

محافظ صفحه براي مك بوك
براي محافظت از صفحه نمايش از شيشه محافظ صفحه نمايش استفاده مي شود. محافظ هايي با ضخامت كم و حفظ شفافيت و شفافيت صفحه نمايش، از ايجاد خط و خش و آسيب به سنسورها در اثر ضربه جلوگيري مي كند. در حين انجام كارهاي روزانه، احتمال برخورد به سطح صفحه نمايش مك بوك وجود دارد كه با تجهيز آن به محافظ صفحه نمايش مناسب مي توان از آن جلوگيري كرد. محافظ صفحه نمايش مك بوك با توجه به ابعاد صفحه نمايش مدل خود ارائه مي شود تا علاوه بر كاهش انعكاس، نور و اشعه هاي مضر، كل صفحه نمايش را پوشش دهد و خاصيت مقاوم بودن در برابر ضربه را نيز به آن مي دهد.

 

كيبورد سرفيس
بدون سرفيس كيبورد، سرفيس شما در واقع تبلت خواهد بود، كار با آن كمي سخت مي شود و نمي توانيد از آن در جايي استفاده كنيد، اما با خريد سرفيس كيبورد براي سرفيس خود علاوه بر افزايش سرعت عملكرد در وظايف و تايپ، ظاهر و احساس بهتري خواهد داشت. اين كار باعث جذابيت و زيبايي بيشتر سرفيس شما مي شود كه با ساير تبلت هاي سرفيس مايكروسافت متفاوت خواهد بود.

اولين نوع كيبورد سرفيس پرو 3 است كه با سرفيس پرو 3 و قلم سرفيس پرو 3 عرضه شد و نسل بعدي آن 2 سال بعد با سرفيس پرو 4 وارد بازار شد كه تفاوت اين دو مدل از كيبورد سرفيس در آنها بود. تاچ پدها براي صفحه‌كليد سرفيس پرو 3، اين صفحه‌كليد طولاني بود و مساحت بيشتري را پوشش مي‌داد، اما در صفحه‌كليد سرفيس پرو 4، تاچ‌پد كوتاه‌تر شد و حساسيت آن افزايش يافت و عملكرد دو كليك بسيار بهتر از صفحه‌كليد قبلي بود.

اما همزمان با Pro 2017 كيبورد ديگري با همين نام Surface Keyboard 2017 عرضه شد كه تفاوت آن با كيبورد قبلي در دكمه اي است كه در بالا و كنار دكمه prtscn اضافه شده و پد تاچ آن بوده است. از پلاستيك به شيشه ارتقا يافته است.

موس اپل

در ماوس هاي ارزان قيمت و برندهاي مختلف مدل شارژي آن در بازار موجود نيست و فقط بايد از باتري استفاده كرد كه البته مصرف باتري زيادي دارد و براي محيط زيست خوب نيست.
قابليت شارژ چندباره مجيك موس يكي از مواردي است كه اين محصول را از ساير موس ها و حتي نسخه قبلي آن متمايز مي كند. البته اپل ماوس ويژگي هاي ديگري نيز دارد كه همگي در محصولات اپل به خوبي كار مي كنند.

كابل ها و آداپتورهاي مك بوك
ضروري ترين لوازم جانبي هر مك بوك شارژر آن است. حتي بهترين لپ تاپ دنيا هم اگر شارژ نشود كار نخواهد كرد. به خصوص در روزگار امروزي كه ويژگي هاي متفاوت لپ تاپ ها منجر به استفاده مكرر و طولاني مدت از آنها و در نتيجه تخليه سريع باتري مي شود. به همين دليل اكثر كاربران اين دستگاه هاي هوشمند به دنبال شارژر سريعي هستند تا لپ تاپ خود را در كمترين زمان ممكن شارژ كرده و سريع از آن استفاده كنند. علاوه بر شارژر، لوازم جانبي ديگري مانند مبدل، كابل و شارژر نيز از اقلام ضروري هر لپ‌تاپ محسوب مي‌شوند. به خصوص مك بوك هايي كه پورت هاي منحصر به فرد خود را دارند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فرامرز نوري
تاریخ : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
زمان : ۰۳:۵۴:۲۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی